Tuesday, December 22, 2009

14. زندگی بدون همه چی (یا سرویس شدم)


چند روز که ایران بودم و اینترنت نداشتم، بعدشم که بر گشتم کامپیوترم ناک اوت شد و خلاصه هرچی داشتم و نداشتم از روش پاک شد. وقتی هم مثلا درست شد اینترنتش مشکل داشت.
خلاصه اینکه اعصابم حسابی ریخت بهم و داغونتر از قبل و شب یلدا هم کوفتم شد رفت.فعلا که با بدبختی همه چی نسبتا کار میکنه ولی من فارسی ساز ندارم و اینا رو هی باید توی گوگل بنویسم که فارسیشون بکنه. خدا یه همتی (و یه پولی) به من طفلکی بده بر م یه لپتاپ درست و درمون بخرم که انقدر جز نزنم وحرص نخورم که اینجوری از ناراحتی دو روزخوابم نبره. خودم فکر و خیال و بدبختی کم دارم ، این هم شده قوز بالا قوز


پ.ن. اون اوایل هرچی من میگفتم اون جواب میداد " تو دروغهات هم قشنگه"
حالا معلوم شد کی دروغ میگفت...

زندگی بدون اینترنت خیلی سخته
مثل زندگی بدون تو، میگذره اما مثل زهر مار میمونه




No comments: