Sunday, December 18, 2011

2074.




متاسفانه حدسم درست بود. سرما خوردم، با گلو درد! حالا هی بگن که " آدم از سرما، سرما نمیخوره. از ویرووس سرما میخوره"! من که با هیچ آدم مریضی سر و کار نداشتم. توی این هوای سرد هم بعید میدونم که ویروسها همینجوری تو هوا زنده بمونن.خلاصه که معلوم نیست چه غلطی کردم! قرص ویتامین سی هم ظاهرا هیچ فایده ای نداره اصلا. میخوام خودم رو عادت بدم زیاد قرص نخورم برای سرماخوردگی. فقط شبها یکی. قرص خیلی گرونه و اگر قرار باشه همش مریض باشم از این به بعد، بهتره که خیلی به دواها عادت نکنم.

پ.ن. هی میگن سعی کن عادت کنی نشینی توی خونه که افسرده نشی! والله توی این هوا من اگه برم بیرون افسرده میشم. توی خونه آدم واسه خودش میشینه جای گرم و نرم، اینترنتش هم به راه. مگه مریضه بره بیرون آخه؟!
پ.ن.2 یکی از معدود نکات مثبت خاورمیانه، شلنگ آب توالت هاست، که اینجا نبودش واقعا مصیبته. سعی میکنم تا حد ممکن مایعات زیاد نخورم، دردسره واقعا!


4 comments:

Purple said...

Go to Home Depot and buy this: http://www.homedepot.com/h_d1/N-5yc1vZ12l0/R-100552012/h_d2/ProductDisplay?langId=-1&storeId=10051&catalogId=10053

Joker said...

چه خوبن اینا... ولی از امریکا باید بیارنشون. باید چک کنم ببینم چه جوریه شرایطشون و اینکه چطور میشه اینجا نصبش کرد. توی کانادا اصلا همچین چیزی حتی در حد ساده ش هم نیستو میگن باید از امریکا بیارن اگه کسی میخواد! دلشونم خوشه جهان اولن مثلا

Purple said...

بابا هست. من همین الان چک کردم دیدم هوم دیپو تو تورنتو شعبه داره. تازه از اون بهتر اینه: http://youtu.be/BPUGcnwnJO8

Purple said...

شرایط خاصی هم نداره. همین شیر زیر تانک رو باز میکنی. جاش یه سه راهی میبندی. یه سرش وصل میشه به این مثل شلنگ آب و یه سر دیگه هم به تانک که تانک رو مثل قبل پر میکنه