Thursday, May 30, 2013

3306. ماجراهای من و ترمهای تابستانی


همونطور که مستحضر هستید بنده نهایتا آناتومی رو افتادم و کل تابستون رو در خدمتشون هستم مجددا (البته تازه داریم باهم آشنا میشیم کلا). دیروز میان ترمش رو دادم و خیلی حس خوبی بود که سوالا رو می فهمیدم و احساس نمیکردم چینی نوشته شده !خلاصه که 70 شدم و الان یه حس سرخوشانه خوبی دارم...
درس دیگه این ترم هم تغذیه ست که آن لاین ه. از من به شما نصیحت درس آن لاین نگیرید. بدبختیش خیلی بیشتره. هر هفته باید در بحثی که عنوان میشه شرکت کنی و براش چند خط اقلا بنویسی و این فعالیتها هم 15% نمره کل رو تشکیل میدن. این غیر از سه چهارتا تکلیفیه که باید انجامشون بدیم. سر کلاس استاد میومد درسش رو میداد و میرفت، این دردسره کاملا.
بعد الان اوضاع اینجوریه که این درسها وسواسهای من رو تشدید کردن: آناتومی میخونم و وسواس ورزش کردن میگیرم. تغذیه میخونم و وسواس کالری و تغذیه سالم! وزن رو به افزایشم هم البته بی تاثیر نیست در این عذاب وجدان ها...
درس اختیاریم هم فرانسه مقدماتی گرفتم و خیلی خوبه که همه چی داره یادم میاد دوباره و خیلی خیلی خوبه که به جای اون مزخرفاتی که توی دانشگاههای ایران به خوردمون میدادن به صورت "زوری"، میتونیم درسهای به دردبخوری رو که دوست داریم "انتخاب" کنیم و استفاده کنیم ازشون.
راستــــــــی... گوش شیطون کر، تصمیم گرفتم گواهینامه بگیرم، به زودی.

No comments: