Friday, August 08, 2014

3568. پشه هایی بازمانده از نسل دایناسورهای گوشتخوار


گفته بودم پشه من رو نیش نمیزنه؟ خوب غلط کردم. پشه های کانادا این حرفا حالیشون نیست گویا.
هفته پیش رفتیم یه pool party خوب (جمع کوچیکی بودیم البته). از غروب دیگه رفتم تو استخر تا جاییکه یادمه و از یه جایی به بعدش رو یادم نیست دیگه. تا اینکه روی مبل بیدار شدم. خلاصه شب رو همونجا موندیم و صبح هم اوضاع خوب بود نسبتا. از فرداش خارش ها و قرمزی و مصایب شروع شد و تا الان که یک هفته میگذره ادامه داره. دو روز رو با آنتی هیستامین و پماد کورتون گذروندم. یه سریش بهتر شد و یه سری جدید اعلام حضور کرد. با عذاب وجدان همچنان گاهی پماده رو میزنم. تنها چیزیه که اثر میکنه نسبتا. خیلی نقش و نگار کم بود روی پاهام، اینا هم اضافه شد!
یادمه بقیه رو مسخره میکردم که از پشه ها مینالیدن و خودشون رو میخاروندن، یکی گفت الان الکل خونتون میره بالا، بیخیال میشن. من گفتم یه کم از الکلها بزنید روی پوستتون زودتر بیخیال میشن احتمالا.
این هفته هم دعوت شدیم باز.من که نمیرم دیگه، صرف شد.
پشه نگو، بگو دراکولا...

No comments: