Thursday, January 28, 2010

52. اينجا تهران، صداي ژوكر با اينترنت نفتي






جون من بالا اومد و اين صفحه بالا نيومد. مملكته به قرآن!
شب جمعه ست و صداي من رو از مملكت عزيزمون مي شنويد(به زور)
هواي بسيار مطبوع سرده (طبيعيه كه وقتي نشستي تو خونه سرما مطبوعه)
بيرون سوز بلانسبت سگ كشي داره البته. ما كه همه آرزوهامون به فنا رفت، حالا فردا صبح بزنيم بريم يه جايي كه برف نديده از دنيا نريم اقلا.
همين ديگه
آها، اينم بگم. دلم خنك شد كه اين آخر هفته و علی الخصوص (درست نوشتم؟) *اين شب جمعه اينجام و هي حرص نمي خورم كه چرا فيس بوك و توييتر مردن و هيشكي هيچ جا نيست. بزار يه دو روز هم من نباشم بلكه جاي خاليم رو احساس كنن.آمين


* اینو غلط نوشته بودم.خاک بر سرم!




5 comments:

Anonymous said...

علی الخصوص

Joker said...

اه،راست میگی‌. هی‌ میگم چرا این انقدر بیریخته ها!مرسی‌

Anonymous said...

مگه چجوری نوشته بودین؟!! D: ((:
(من یه ناشناس دیگه هستم البته)

Anonymous said...

سلام.
من همش میرفتم ادرس قبلی دیگه داشتم نگرانت می شدم!
برو خدا رو شکر کن برف رو دیدی ما چی بگیم که نشستیم همدانو عقده دیدنه برف 88 موند رو دلمون.

Joker said...

bazam marefate to ke peydam kardi aghalan