Tuesday, September 13, 2011

2015.




افکارم حسابی مغشوشه.
دانشگاه که هرچی ایمیل میزنم، مسوول قسمت داشجوهای خارجی مرخصی رفته و دایم جواب اتوماتیک میاد برام که من تا اطلاع ثانوی نیستم. با یه بخش دیگه هم که تماس گرفتم گفتن تا 19 سپتامبر وقت داری برای اینکه این ترم رو انصراف بدی و هرچه زودتر با مسوول مربوطه (همینی که نیست) تماس بگیر برای تصمیم گیری درباره موقعیت ممکن بعدی !
خلاصه که من موندم و یه ویزا که خورده توی پاسپورتم و دانشگاهی که معلوم نیست موقعیتم رو بپذیره یا نه. با یک عالمه فکر و خیال...
توی این هاگیر واگیر، دوربینم هم خراب شده و روشن نمیشه... اشکان هم هی میگه این دیگه درست نمیشه و بیخیالش شو، و هی بدتر میره روی اعصابم! میخواستم یه دوربین خوب بخرم، ولی الان واقعا وقتش نبود. عصبانیم از دست خودم که با بی فکری همچین دردسری درست کردم. من مثلا خیلی ادعام میشد که از وسایلم خوب مراقبت میکنم!

و هزار فکر و خیال دیگه...


2 comments:

Purple said...

ببین کلا ایمیل رو بیخیال شو. تلفن بزن اگر میتونی. بعد هم اگر از دانشگاه جوابت رو نمیدهند به چیرپرسن دانشگده خودت یا مسوول آندرگرجیت ها زنگ بزن. میخوای بده شماره و اینا من برات زنگ میزنم

Joker said...

مرسی پرپل
میگم از همون کانادا برام زنگ بزنن
دستت درد نکنه