Saturday, May 26, 2012

3134. مازوخیسم


هفته پیش که رفتیم کنار دریا، بعد از مدتها صندل پوشیدم و خیلی راه رفتیم. ظاهرا تاندون مرتبط به انگشت شست پام کشیده شده حسابی. چند روزی درد داشت و بهتر شد و بعد که طناب زدن و پیاده روی رو شروع کردم ( سربالایی سرپایینی زیاد داشت) دوباره خراب شد. این دو روز که رفتم شنا انقدر دردش شدید بود که اصلا حواسم به خستگی شنا نبود و اصن نفهمیدم چطور 800 متر تموم شد! امروز دیگه بعد از استخر روی پام ورم کرد. تازه دیشب یه نیمچه آتل هم درست کردم و بعد از ماساژ بسته بندیش کردم!
نهایتا معنیش اینه که فردا باید تکون نخورم اصلا. نه شنا نه جیم نه پیاده روی، استراحت مطلق. 

پ.ن. الان سرگرمیم اینه که بانداژ رو باز کردم و هی انگشت شست رو با دست تکون میدم و تا مغز سرم تیر میکشه. میخوام ببینم آستانه تحملم چقدره.
پ.ن.2. نتیجه اخلاقی این که وقتی یه جاییتون درد میکنه یه کم بهش استراحت بدین تا خوب بشه خودش. هی فشار نیارین روش.
هی میرفتم ورزش که خونه نباشم. به این امید که خوب میشه. بدتر شد.

پ.ن.3. وقتی که بیفتی توی تخت اهمیتی نداره که چقدر عضله ساختی. باید ورزش انگشتها رو هم به برنامه اضافه کنم.


No comments: