Sunday, February 17, 2013

3225. برو به جهنم بابا!


گفته بودم که کلینیکی که قراره بریم خیلی دوره و بهم گفتن به مسئولش ایمیل بزنم ببینم میشه کاری کرد یا نه.
بهش ایمیل زده بودم و براش توضیح داده بودم و بهش گفتم که این بیمارستانی که نزدیک منه 7 نفر دانشجو داره به جای 8 نفر (لیست رو برامون فرستاده بودن) اگه میشه که من رو بفرستین اینجا، اگرم نه که اقلا یه جای نزدیک.
جواب داده که من نمیدونم تو از کجا این اطلاعات رو به دست آوردی، اینا توی اون سایت چی چی نشون داده نمیشه، من اینطور حدس میزنم که "یکی" این اطلاعات رو بهت داده !!! 
وات دِ هِل !!! انگار مثلا فرمول غنی کردن اورانیومه که محرمانه ست. ابله ! خوب همکلاسیام هستن دیگه، میبینم که 7 نفره ست گروهشون. دقیقا جوابی بود که توی ادارات و قسمت آموزش دانشگاههای ایران تحویلت میدن ها ! یه ایمیل مسخره ای زده که انگار مثلا مچ گیری کرده، با فونت کُمیک و با لحنی که داره با یه بچه 15 ساله حرف میزنه ! 
منم یه ایمیل رسمی محترمانه براش زدم و گفتم لیست رو برای ما فرستادن و خودشون گفتن که من باهات تماس بگیرم و خیلی شیک هم تشکر کردم بابت اطلاعات شر و وری که فرستاده بود و عذرخواهی کردم که مزاحمش شدم اصلا برای این موضوع. اگر یک ذره شعور داشته باشه که خودش شرمنده میشه، اگرم نداشته باشه که اهمیتی نداره. علاقه ای به تربیت کردن مردم ندارم. برای ما هم که این چیزا عجیب نیست، یه عمر تو اون مملکت خراب شده مون همه جا همینجور بوده برخوردها. ولی برام جالبه که بدونم یه دانشجوی غیر ایرانی از دریافت همچین ایمیلی چه احساسی خواهد داشت. 
از دست خودم ناراحتم که چرا انقدر عصبانی شدم از ایمیلش. 


No comments: