Monday, February 25, 2013

3234.


خانم همکلاسی قبل از امتحان از توی راه به من زنگ زده و میگه صداهای قلب چیه؟
منم فوری گفتم LUB DUB (نخندین!صداش همینه واقعا)
بعد از چند ثانیه سکوت، جفتمون زدیم زیر خنده. گفت واقعا فکر کردی میاد سوال میده که کدوم گزینه صدای قلبه و می نویسه: 
لاب داب
داب داب
تالاپ تالاپ
داب لاب ؟!!!
خوب طبعا منظورش این بود که کدوم یکی از این صداها مربوط به چه مرحله ای از طپش قلب میشه. ولی قبول کنید که بد مطرح کرد سوال رو.
جالبه که سر کلاس دوباره این سوال رو پرسید همون قبل از امتحان، و من بازم بلافاصله گفتم لاب داب !

پ.ن. امتحان آناتومی خوب نشد. واقعا جا داشت که از این امتحان بعد از یه هفته تعطیلی یه نمره توپ حسابی بگیرم که اون دوتا نمره بد ترم پیشم رو جبران کنه! خدا من رو به راه راست هدایت کنه، اگر هست.
 تازه این ترم آناتومیش بهتره به نظرم ( بگو آخه تو اصن خوندیش که بدونی موضوعش چیه که نظر هم میدی؟!!!). خوب خون و قلب رو خونده بودم واقعا نسبتا. از خون خوشم اومده. شاید یه تحقیقی بکنم ببینیم بخشی به نام خون هست که برم توش یا نه.



No comments: