Sunday, March 03, 2013

3243. Scholarly opinion paper



گفتم یه استاد اوکراینی مصیبت داریم که  انگلیسیش داغونه؟ خوب لهستانیه درواقع (خیلی هم فرقی نداره البته). مقاله ی درسش رو درباه ی اتانازی نوشته بودم و ازش دفاع کرده بودم (تقریبا 5-6 ساعته کل قضیه رو جمع کردم ). جلسه قبل سر کلاس گفت که برگه هاتون رو صحیح کردم و بد نبوده در مجموع. من داشتم فکر میکردم که با چه اعتماد به نفسی داره میگه " بد نبوده"! غیر از من همه بچه ها کانادایی هستن یا به نوعی انگلیسی زبان اول شونه. این میخواد چه غلطی ازشون بگیره مثلا؟! کلاسش و حرف زدنش به شدت حوصله سر بر و خسته کننده ست، این جلسه یه پروفسوری اومده بود یه ساعت سر کلاسش که چک بکنه تدریسش رو. دلم می خواست روی یه کاغذ بنویسم  help us ، برم بذارم تو کیفش! موضوع درس درباره سیستم درمانی در کانادا و وضعیت پرستارا و خلاصه این حرفاست، بد نیست. مخصوصا برای من که چندان آشنا نیستم. تازگی همراه فیس بوک بازی، تو بحث ها هم شرکت میکنم. نه برای اینکه خیلی جذابه، بیشتر بخاطر اینکه حوصله م رو سر میبره از بس که طول میده تا یه چیزی رو بیان کنه. ترجیح میدم خودم زودتر بگمش تموم بشه قضیه. طاقت لفت و لعاب دادن ندارم اصلا، حرف رو باید زود زد تمومش کرد.
حالا خواستم بگم که نمره هارو بالاخره بعد از سه هفته فرستاد. 26 از 30 شدم. بد نبود، اگه کمتر میداد آماده بودم که شاکی بشم. دیگه برای این یکی زبونم درازه اقلا. حالا برگه ها رو بده ببینم شاید بیخودی کم کرده باشه (روم زیاد شده دیگه!)
پ.ن. الکی شلوغش کردم ها، کلا نمره ها بالا بوده حتما. نظر شخصی بوده دیگه مقاله.

No comments: