Sunday, March 24, 2013

3257. دوباره آمد، فصل بهاران...


نظر به اینکه خوب نیست آدم اولین پست سال جدیدش رو با غرولند آغاز کنه، من اول با خوب شدن هوا شروع میکنم. البته عیدمون کریسمس شد تا حدی، ولی خوب گوش شیطون کر دو روزه که هوا خیلی خوب و زیبا و آفتابیه، چه فایده البته. بنده کلی مشق دارم و نمیشه برم بیرون و پنجره هم نداره اتاقم که از ویو لذت ببرم. 
غرض از مزاحمت اینکه باز باید مشق تحویل بدیم و این خانم همکلاسی من رو سرویس کرد با نظراتش! مقاله رو من خوندم و مطلبش رو نوشتم، حالا هی ده دقیقه یه بار زنگ میزنه و پیغام پسغام که اینجا اینو گفتی درست نیست و اونجا اونو گفتی رفرنسش کو و ... بابا من فرستادمش رفت. گر تو بهتر میزنی بستان بزن! از نظر من همینی که نوشتم خیلی هم خوبه، شما که انقدر وسواس داری خودت بشین مقاله پیدا کن و بنویس. این یه کلاسمون هم که باهم نیست اینه بساطمون...
سال نوی شما هم مبارک، صد سال به از این سالها!




2 comments:

پویان said...

سخت نگیر...
و توی دلت نگه ندار
بهش بگو هر مشکلی باهاش داری!!!

Joker said...

به اندازه کافی از دستم ناراحت هست. ولی خوبیش اینه که بهم گفت.
من نمیتونم بگم متاسفانه. یه اشاره هایی کردم البته