Wednesday, October 16, 2013

3384. Don't give up


چند وقتیه که حواسم به غذا خوردنم هست و نسبتا رعایت میکنم. میوه میخورم و اون شیرینی صبحانه توی دانشگاه رو هم حذف کردم. یه مقداری از مسیر رو تا ایستگاه مترو پیاده میرم، این چند روز که تعطیلم جیم میرم مرتب، آخر هفته ها هم پیاده روی توی جنگل (این کم کالری میسوزونه، موتیویشنم رو از دست دادم). ولی به هرحال فعلا که اتفاق خاصی نیفتاده. 10 تا تب روی لپ تاپ !دائم بازه درباره تغذیه سالم و غذاهای چربی سوز و ورزش مناسب و و و و... وسواس گرفتم فکر کنم!
 میدونم که هیچ تغییری در کوتاه مدت حاصل نمیشه، ولی دلم برای دوران 45 کیلوییم تنگ شده. هرچند که چندان سالم نبودم اون موقع و دوران خوبی هم نبود، ولی اقلا لباسهام راحت تنم میرفت.
 گاهی فکر میکنم کاش  شکر و نوشابه و شکلات جزو ثابت برنامه غذاییم بود. اقلا اون موقع میدونستم که با حذفشون اتفاق قابل توجهی میفته.

No comments: