Monday, October 03, 2011

2022.




دیشب خواب دیدم رسیدم کانادا و یه راست رفتم مدرسه. بعله، دقیقا شکل مدرسه بود. تازه من هم با مانتو شلوار مدرسه بودم با مقنعه حتی! یکی دو تا دانشجوی ایرانی هم بودن، یه کم گپ زدیم و بعد من سوار اتوبوس شدم رفتم پارک. پارکش شبیه بروکسل بود ولی، برگهای نارنجی و یه آفتاب یواش خوبی هم داشت. هی داشتم فکر میکردم که باید زنگ بزنم به مانی اینا خبر بدم که اومدم، ولی به جاش نشسته بودم رو نیمکت و فکر میکردم چه حیف که دوربینم خرابه و نمیتونم عکس بگیرم!
خواستم بگم دیشب تو خواب کلی خوش گذشت خلاصه، هوا خیلی خوب بود.

پ.ن. اون اتفاق خوبه بود که گفتم، هنوزنتیجه ش معلوم نشده. انرژی مثبت بفرستین که کلی ذوق زده م براش



2 comments:

laleh said...

koshti maro ye hafte.khob begoo chiye dige :)

Joker said...

بابا آخه هنوز هیچی معلوم نیست. الکی شلوغش کردم! تا یه ماه دیگه هم معلوم نمیشه... حالا بهت میگم ولی به زودی