Friday, October 14, 2011

2028. صاحب نظرهایی که ما (فکر میکنیم) هستیم



یعنی ما ایرانیها اگه درباره هرچیزی نظر ندیم، میگن لابد لال ه!
هر پرواز ایران با این کامنت مواجه میشیم که: یه پیشنهادی داشتم براتون. به شرکت پیشنهاد بدین که همین پول غذا رو بکشه روی بلیت و یکی دو مدل غذا بذاره، مث بقیه ایرلاین ها... (دیگه آلرژی گرفتم به این حرف)
هرچی هم که توضیح میدی که: بابا جان! اصن کانسپت LOW COST اینه که مث "بقیه" ایرلاینها (یی که شما میشناسین) نباشه و باباجون مدلش اینه که سرویسش رو جدا میفروشه و فقط بابت صندلی تون پول بلیت میدین و بِلا بِلا بِلا... هی باز ادامه میدن که : مــــــــــی دووووونم، ولی اگه اینجوری بکنن بهتره، زشته غذا رو میفروشین...
حرف میزنید خوب به جواب هم گوش بدین، هی نگین "میدونم" و باز تکرار کنید حرف خودتون رو!!!
ایییییییییییییییییییییییی، همین روزای آخره که خودم رو بکشم از دستشون! گاهی که یادمه فقط میگم "باشه" و میگذرم، گاهی که حواسم نیست، سعی میکنم براشون توضیح بدم که جریان چیه، که صد البته به عبث می پایم...


گاهی فکر میکنم که ممکنه یه روزی دلم برای این دوران تنگ بشه؟
خیلی خسته م، یادم نمیاد دفعه قبلی که آف بودم کی بود اصن!


2 comments:

Shadi said...

Moteasefane ye roozi delet baraye hamin adamaye mozakhraf ke hame chiyo midonan be nazare khodeshon delet tang mishe, age bedoooni delam baraye che chiza va che kasaie tang shode.
Zendegi kheili ajibtar az one ke fekresho mikardam

Joker said...

میترسم واقعا دلم براشون تنگ بشه!