Monday, March 05, 2012

3066. ژوکر و dream catcher

اولین باری که همچین چیزی دیدم توی آشپزخونه ش بود، بالای یه تابلوی خوش آب و رنگ. درست یادم نیست ولی حتما کسی بهش هدیه داده بود. به نظرم چیز جالبی اومد. ولی نمیدونستم چیه. برام توضیح داد که اسمش چیه و کاربردش "میگن" فلان و فلانه...
فکر کن که من تا اون موقع همچین چیزی به گوش و چشمم نخورده بود! و خوب آدم چه حرفی داره بزنه با کسی که پینک فلوید گوش نمیده وحتی نمیدونه dream catcher چیه؟! الان که به اون روز (ها) فکر میکنم دلم میخواد آب بشم برم توی زمین از شدت خجالت از این همه نادانی!
دوست دارم یکی از اینها بگیرم. شاید یه بار از یه جایی که خنزر پنزر سرخپوستی میفروشه یکی بگیرم یا شاید یکی درست کنم، به نظر سخت نمیاد. پر جغد بهش میزنن برای دانایی (برای خانومها) یا پرعقاب برای شجاعت (برای مردها).
یه روز یکیش رو میگیرم. شاید تونست خوابهای بدم رو گیر بندازه که دیگه سراغم نیان...



No comments: