Friday, April 12, 2013

3275. و باز هم آناتومی حادثه آفرید


گاوم سه قلو زایید!
رفتیم امروز با استاده صحبت گردیم و بعد از کلی چک و چونه قرار شد که دوباره یه سیستم جدا به هرکدوممون بده و ما یه کانسپت مپ جدید بکشیم. تا دو روز بعد از آخرین امتحان وقت داریم که تحویلش بدیم. فردای آخرین امتحان من دارم میرم سفر خیر سرم و بنابراین باید همین امشب قال قضیه رو بکنم بره چون دیگه واقعا هیچ وقت دیگه ای براش ندارم. (تازه میخواست دوتا بهمون بده و من داشتم فکر میکردم که به یه درک، یکیش رو تحویل میدم و نصف نمره رو میگیرم)
خیلی مسخره ست. این 10 درصد به هیچ درد من نمیخوره و اصلا نمره ش تاثیری در پاس کردن درس نداره و فقط یه نمره اضافه تر محسوب میشه. بنابراین من باز باید یه روز رو به هدر بدم برای هیچی، فقط جهت پیشگیری از آبروریزی، برای درسی که دیگه تقریبا مطمئنم می افتم و تابستونم رو بر باد داده رفته.

دوشنبه امتحانا شروع میشه، 4 تا درس پرستاری داریم که اگر هرکدومش رو پاس نکنیم باید سال اول رو کلا دوباره تکرار کنیم. و حجمشون خیلی زیاده و این ترم همه وقتمون رو با مشقای بیخودی گرفتن و واقعا از خوندن درسها عقب موندیم و تازه اون مشقا هم هیچ ارزش یادگیری نداشتن.
دارم فکر میکنم که این سفر رفتنم خیلی برنامه گستاخانه ای بود و نباید همچین کاری میکردم با این وضع آناتومی (فعلا بقیه شون خیلی درام نیست اوضاعشون خوشبختانه) اصلا  I don't deserve this trip... تمام ذوق و شوقم کور شده. وقتی نمره های شاهکارم معلوم بشن اونجا خواهم بود و اصلا احساس قشنگی نیست.
تمام راه داشتم به خودم میگفتم ینی آناتومی از دیفرانسیل و زبان C و کنکور و همه درسهای دیگه ای که پاس کردی سخت تره؟ نمیدونم واقعا...
پ.ن. ایمیل زده و باز به جفتمون قلب رو داده که کار کنیم و نوشته حتما مطمئن بشید که کارتون خیلی باهم فرق داشته باشه!
پ.ن.2. دوتا از امتحانات پرستاریمون (ASSESSMENT و PRACTICE) کل مطالب امسال رو دربرمیگیره و نه فقط این ترم.
پ.ن.3. آی هیت مای سلف
پ.ن.4. استاده برگشته میگه میدونم شما دانشجوهای خوبی هستین، سر کلاسها میاید، سوال میکنید، جواب میدید،... داشتم فکر میکردم احتمالا ما رو عوضی گرفته! البته غیر از دو سه باری که امتحانای دیگه داشتیم و نرفتیم، بقیه ش حضورمون خوب بوده، همیشه هم اون جلو مینشستیم با اعتماد به نفس با اینکه زیاد چیزی سر درنمی آوردیم. هر از چندگاهی هم یه جوابی میدادم من اون وسطا ولی دیگه خیلی شرمنده کرد امروز!



No comments: