Saturday, June 15, 2013

3316. با کیا شدیم 75 میلیون ...


شما دوست عزیز که به حجاب اجباری اعتقادی نداری ولی با مانتو و روسری های رنگی و متنوع این حجاب زوری رو تبدیل به مُد کردی برای خودت، شما نمیتونی کسی رو که فکر میکنه رای دادن بهتر از رای ندادنه متهم به "مزدوری رژیم و خدمت به سیستم " بکنی. اگر رای دادن سازشکاریه، پس این کار شما هم پذیرش زور و سازشکاریه.
اگر معتقدی که باید همه چی از بیخ و بن  تغییر کنه، اولین حرکت انقلابی رو خودت انجام بده و حجابت رو بردار. وگرنه فقط رنگ و لعابش رو تغییر دادی.
من به تمرین رای دادن اعتقاد دارم و رای میدم هروقت که بتونم. شما به تغییر بنیادین اعتقاد داری و نشسته توی خونه تا مثلا با سکوتت اعتراض کنی. من بهت نگفتم برو رای بده، تو هم لطف کن انقدر ما رو مورد مرحمت قرار نده.

پ.ن. دهنمون رو سرویس کردن بس که از دیروز بد و بیراه بارمون کردن! همه خودشون یه پا ج.ا. شدن !
پ.ن.2. برگشته با عطاب و خطاب به من میگه باید پاشی بیای ایران زندگی کنی حالا که انقدر خوشحالی. خواستم بهش بگم من بیشتر از دولت و حکومت، از دست هموطنان عزیزی مثل شما فرار کردم والا...  اون موقع که بنده توی دوبی شیش روز و هفت روز در هفته سر کار بودم، بچه های این خانوم دوماه یه بار دوبی بودن برای خرید مارکهای اصل و دریا و کلاب و مهمونی. تو ایران هم مشغول مهمونی ها و اسکی و مدلینگ، بعد به من میگه "تو خودت زلفهات رو در باد پریشون میکنی و اون وقت فکر میکنی دو سانت روسری ما بره عقب چیزی عوض میشه؟ با اون مغز متفکرت"... خواستم بهش بگم نه، تا وقتی داخل سرت همینجوری باشه، اون روسری بودن و نبودنش دردی از جامعه دوا نمیکنه.



No comments: