Thursday, June 20, 2013

3318. I neither forgive, nor forget


حالا درسته که عروسکی بیش نبوده و به ساز عروسک گردان ها رقصیده، ولی خیلی از خرابکاریهاش خلاقیت و توانایی شخصی خودش بوده.
چطور باز شدن نسبی فضای فرهنگی زمان خاتمی رو نمیذاریم به حساب عروسک گردانها، خرابکاریهای ایشون همه ش تقصیر بقیه ست و خودش شده یک آدم پاکدل بی غرض اغفال شده؟! (حالا زمان خاتمی هم بهشت نبود، ولی دیگه از الان که بهتر بود بابا، چقدر بی انصافید آخه!)
من نمیبخشمش. یکی از مهمترین آدمهای زندگیم رو در دوبی از دست دادم بخاطر سیاست های احمقانه این مردک و مشکلات ویزای ایرانیها.  توی اون شرکت لعنتی گیر افتادم بخاطر برنامه های بی فکرانه این آدم... بهترین روزهای زندگیم تباه شد بخاطر تیره شدن روابط امارات و ایران. تا چشم به هم زدم بیست سالگی با افسردگی گذشته بود و من شده بودم یه آدم سی ساله پا در هوا.

این دفعه که یکی برگرده بگه " شماها که خارجید، چکار دارید کی سرکار میاد" برمیگردم همچین...
 هیچی. نگاهش هم نمیکنم حتی.

من نمیبخشمش. بخاطر همه بلاهایی که سر مملکتم آورد. بخاطر همه تاثیرات منفیش روی زندگی خودم. بخاطر آبرویی که ازمون توی دنیا برد. حتی اگر این دادگاه مسخره یه سیاه بازی صرف باشه، که هست.

No comments: