Tuesday, September 03, 2013

3665. اينم از روز اول كه گفتم خوب شروع شد!


نشستم تو سايت كامپيوتر و همينطور كه از درد به خودم ميپيچم دارم فرم بيمه خدمات درماني امسال رو پر ميكنم و لعنت ميفرستم به اين سايت كه انقدر سرده و به ادويل كه اثر نميكنه. طبعا اينجا همه دارن باهم حرف ميزنن و صداشون مثل پونز در مغزم فرو ميره. الان متوجه شدم كه غير از دندونام، ناخنهام رو هم دارم كف دستم فشار ميدم! همه جا شلوغه امروز. به زودي كلاس بعدي شروع ميشه و هنوز اين قرص لعنتي اثر نكرده. حتي حال ندارم پاشم برم خونه، بيرون هم سرده ...
پ.ن. اين پست صرفا جهت پرت كردن حواسم نوشته شده و هيچ أرزش ديگري ندارد.
پ.ن.٢ اين همه هميشه شعار دادم كه جلسه اول و آخر كلاس از همه مهمتره، حالا خودم جلسه اول پاتولوژي رو پاشدم اومدم خونه! وجدان درد هم به درد قبلي اضافه شد.
پ.ن.٣. ظاهرا پاتولوژي يه نسخه وخيم تر آناتومي- فيزيولوژيه


No comments: