Wednesday, November 20, 2013

3395. Pathology...


ديروز رفتم به استاد پاتولوژي ميگم ميشه من نتيجه امتحانم رو ببينم؟ گفت همه شون صحيح نشده و نميشه فعلا بهتون بگيم، خيلي نگراني؟ گفتم اوضاعم لب مرزيه، ولي اين رو خوب نوشتم، نمره دقيق نميخوام، حدودي هم بدونم چطور بوده كافيه. گفت ايميل بزن، برات يه چك ميكنم. شب بهم ايميل زده نوشته "you did great. 9/ 10" 
درسته كه پنج درصد بيشتر نداشت، ولي كلي نتيجه رو جا بجا كرد. كلي اعتماد به نفسم رفت بالا، تستي نبود امتحان، چهارتا سؤال تشريحي case study و دارو بود. وقت هم كم نياوردم. امتحان آخر ترم خيلي سخته، بايد با همين كوييزهاي پنج درصدي خودمون رو بكشيم بالا.
خلاصه كه نوار قلب داشتين (خدا نكنه)، بيارين براتون بخونم. اصن من از همون كلاس چهارم كه با آناتومي آشنا شدم، از قلب بيشتر از بقيه خوشم اومد. خيلي منطقي و سر راسته به نظرم (باز چهارفصل خوند دانشمندبازيش گل كرد!)

يه امتحان ديگه مونده كه ديگه ترم تموم بشه و بريم براي فاينال ها...


No comments: