Thursday, February 02, 2012

3025. Revolutionary Road


دارم فیلم Revolutionary Road رو میبینم.
شبی که میخواستیم این فیلم رو ببینیم من میخواستم شراب بخورم و برای اولین بار (تنها دفعه فکرکنم) بهم گفت نمیشه شراب بخوری،میخوایم فیلم ببینیم، تو میخوابی. من قول دادم که نمیخوابم. شرابم رو خوردم و نشون به اون نشون که حتی صحنه اولش رو هم یادم نیست! یعنی فقط یادمه که احساس کردم عجب فیلم بورینگی هستش این (همون چند دقیقه اول به این برداشت خلاقانه رسیدم!) و خوابم برد و گند زدم به یک شب خوب و یه فیلم خوب که میتونستیم باهم ببینیم. برای اون خوب شد البته احتمالا، بدون مزاحم دراز کشید روی مبل و با اعصاب راحت (بدون کامنتهای دم به دقیقه من لابد) فیلمش رو دید. راستش دیگه هیچ وقت جرات نکردم این فیلم رو ببینم. وقتی اومدم سی دی های کمی رو با خودم آوردم، اینم یکیش بود. امشب دل به دریا زدم ودارم میبینمش. الان اومدم اینجا دارم مینویسم چون سی دی درایوم مشکل داره و وسطش هنگ کرده و خیلی هم قار و قور میکنه. این اواخر وقتی سی دی میذاشتم توش خیلی سر و صدا میکرد، منم دیگه امتحانش نکردم. امشب رسما صدای تیک آف هواپیما میده!
اِنی وِی، نیومدم اینجا که باز ذکر مصیبت بخونم. فقط میخواستم بگم این دیکاپریو ی لامصب هر فیلمی که ازش میبینم بیشتر ازش خوشم میاد (لازمه اضافه کنم که در فیلم تایتانیک اونقدرها هم که همه خودشون رو میکشتن چشمم رو نگرفته بود) و این کیت وینسلتِ کوفتی هم هر فیلم به نظرم نچسب تر میاد. البته وقتی که هنوز داره بازی میکنه و هر سال هم هی (الکی) بهش جایزه میدن یا کاندید میشه لابد یه استعدادی داره دیگه، چون ریخت و قیافه که نداره شکر خدا... بعد هر دفعه که این دوتا همبازی هستن، در نقش کاپِل، دلم میخواد خودم رو حلق آویز کنم. یعنی واقعا هیچ کس تاحالا متوجه نشده که این زنه جای مامان دیکاپریو به نظر میاد؟! به نظر من که اصلا زوج باورپذیری نیستن هیچ وقت. همیشه انگار اون خواهر بزرگه ی اینه (با اغماض).

همین دیگه. برم ببینم بالاخره میتونم این فیلم رو تا آخر ببینم یا قسمت نیست کلا

پ.ن. حالا باز نیاین بگین حسودی میکنی و این حرفا. آدم به نیکول کیدمن حسودی میکنه یا جولیا رابرتز (عززززیــــــــزم) نه این تحفه.


3 comments:

red said...

من اومدم از حقوق کیت وینسلت دفاع کنم. هم از نیکول کیدمن بهتره (بنظر من همه از نیکول کیدمن بهترن) هم از جولیا رابرتز. ماهه کیت وینسلت به خدا. خیلی خوبه.
دیکاپریو چندان احساسی در من بر نمیانگیزه. میدونم که قیافه شون یه جوری بنظر میاد که اختلاف سنی شدید دارن. شاید به عنوان زوج به هم نیان.

ببین من یادمه فیلم رو که دیدم خیلی خیلی دوستش داشتم و عجیبه، چون این احساس رو نداشتم که مرده میخواست حرف بزنه. باید یه بار دیگه فیلم رو ببینم. بعد با هم حرف بزنیم.

Joker said...

هی مرده حرف میزد، بعد زنه میگفت هیچی نگو، نمیخوام درباره ش صحبت کنیم.

ببین درباره نیکول کیدمن خوب باشه، هرکی یه سلیقه ای داره. ولی جولیا رابرتز که خیــــــــــلی خوبه (خوشگل نه ها، دلنشینه) خوب هم بازی میکنه. البته کیت وینسلت هم بد بازی نمیکنه، لوسه یه کم فقط. برای من حس نیکی کریمی رو داره خیلی.

ولی یه بار دیگه فیلم رو ببین شاید درباره ش صحبت کردیم. راستی atonement رو دیدم. دوستش داشتم، مرسی. روش روایتش هم جالب بود

Joker said...

من دیکاپریو رو در gangs of new york دوست داشتم ولی تا حالا بهترین فیلمی که ازش دیدم catch me if you can بوده. خیلی باور پذیر پدرسوخته بود