Saturday, February 25, 2012

3057.



اینایی که توی کیک رو پر از گردو و پسته و آت و آشغالهای این چنینی میکنن، امیدوارم اون دنیایی هم وجود داشته باشه که من شخصا سر پل صراط یقه شون رو بگیرم. من اگه میخواستم اینا رو بخورم که مثل آدم میرفتم آجیل میخوردم، نمیومدم سراغ کیک و شیرینی که! خدا ازتون نگذره که لذت کیک خوردن و زهرمار آدم میکنید بسکه هی باید منتظر اون سورپرایز زیر دندونش باشه...

یه کار لوسی هم هست بهش میگن تزیین غذا. غیر از اینکه من اصلا از اینکار خوشم نمیاد (طبعا چون که خودم نه سلیقه ش رو دارم نه بلدم نه حوصله دارم اصن) به نظرم اصلا با قوانین حقوق بشر در تضاده. باباجون! اسمش روش ه: " تزیین" غذا. گردو و پیاز داغ و اینجور مخلفات مال "تزیین" غذاست، انقدر قاطیشون نکنید که آدم نفهمه چی به چیه. دو قاشق کشک بادمجون میخوای بخوری، یه ساعت باید در اعماق مخلوطی از پیاز داغ و گردو چرخ کرده جستجو کنی. بریزین یه گوشه ظرف شاید یه بدبخت بی سلیقه ای مثل من دوست نداشت بخوره.
کلا به نظر من غذا باید غذا باشه، میوه هم میوه باشه، آجیل هم خبر مرگش توی ظرف آجیل، کیک و شیرینی هم جای خودشون.

پ.ن. حالا خوبه گردو انقدر گرونه و هی همه جا هم حضور فعال داره! طبعا حضور نامحسوسش فقط در فسنجون پذیرفتنی ست.
پ.ن.2. هیچیم به آدمیزاد نرفته، میدونم...

بیربط: اون پست فبلی بود درباره کنسرت؟ بلیتهاش تموم شده! نمیدونم این فیس بوک احمق به جای اون همه تبلیغ مزخرف چرا تبلیغ این رو نزد اون کنار صفحه که من ببینم تاریخش کی ه!! تموم نشده ولی یه جای نه چندان خوبش مونده فقط که 80 دلار نمی ارزه. کنسرت نامجو هم که نرسیدم. کنسرت MAY گوگوش هم که بلیتش تموم شده از یک ماه پیش! چه خبرشونه ملت؟!!!
قسمت نیست گویا... بشینیم سر درس و مخشمون. یکی نیست بگه تو گواهینامه گرفتی اصن که هی چپ و راست واسه خودت جایزه درنظر میگیری؟ والله...



No comments: