Thursday, February 09, 2012

3032.


اینم از جلسه اول کلاس. اولا که بیشترش شیمی بود به جای زیست شناسی، و خدا میدونه که شیمی شاید منفورترین درس بود برای من. فکر کنم حتی عربی رو بیشتر از شیمی دوست داشتم و میفهمیدم. بعد هرچی میگفت من سعی میکردم حافظه 10-11 سال پیشم رو بتکونم و معادل فارسی این اصطلاحات رو پیدا کنم و بعدشم سعی کنم یادم بیاد که اینا چی بودن حالا! با همه این تفاسیری که گفتم باید اضافه کنم که عملکردم خوب بود و خودم تحت تاثیر قرار گرفتم. به نظر خودم شاگرد خوبی بودم. همه مباحثی که مربوط به امروز بود رو تموم کردیم. سه ساعت و ربع کلاس داشتیم، تازه خواست زنگ تفریح هم بده، گفتم نمیخواد (موبایلم سرویس اینترنت نداره، زنگ تفریح به چه دردم میخوره بدون اینترنت؟!). کتاب هم نداریم و برام جزوه میاره هر جلسه. یک هفته درمیون هم که هر بخش تموم میشه امتحان دارم.
ضمنا از اون جایی که من خیلی خرشانس تشریف دارم، معلمم یک خانوم برزیلی بود!!! انگلیسیش هم خیلی تعریفی نداره.همیشه این موسسه معلمهاش آقایون جوون کانادایی بودن ها، شانس من بیچاره... خوب شد که همون هفته ای یه جلسه کلاس گرفتم، بیشتر از این برم همین یه خورده انگلیسی ای هم که بلدم یادم میره! تصمیم داشتم اگه معلمش کانادایی باشه بکنمش هفته ای دوبار که تمرین لیسنینگ هم باشه برام.
خلاصه که خوب بود کلاس. حالا شاید برم یه کتابخونه ای چیزی پیدا کنم که کتابش رو بتونم همونجا بخونم اقلا (بس که من درس خونم!)

عجب هوایی هم بود امروز، آفتااااااابـــــــــــی، آسمون آبی، تمییز. چهار درجه بالای صفر، اصن یه چیزی...
قابل توجه اونایی که میگن کانادا سررررردددده، ما نمیایم! خعـــــــــــــلی هم هوا خوبه، بعله.


6 comments:

نیما نیلیان بوشهری said...

ما شیمی مان بد نبود
حالا یه عکسی بگیر ببینیم این دانشکده شما رو :)
خوبی؟

Joker said...

شما عجب اعصابی داشتین ها!
دانشکده کجا بود کاکو؟! یک موسسه زبانی است که مدرسه هم هست نسبتا و ما کلاس خصوصی داریم اونجا که زیست شناسی سال آخر رو پاس کنیم بلکه دانشگاه رامون بدن...

red said...

من زیست بلد نیستم. اما شیمی هرچی سوال داشتی به سرعت ایمیل بزن.

Joker said...

ای جانم. دستت درد نکنه :)

red said...

جزوه هات روی کاغذه؟ یا فایل پی دی اف میده؟ اگر بهت پی دی اف میده واسه من ایمیل میکنی؟
من باید زیست یاد بگیرم...

Joker said...

نه روی کاغذه ولی اگه دوست داری میتونم برات اسکنشون کنم و لینکهایی که میده رو برات بفرستم. احتمالا برای تو خیلی ابتدایی هستن اینا