Wednesday, August 15, 2012

3198. Excited?


 
دانشگاه یه قسمتی مثل میل باکس داره که نامه ها و برنامه هامون به اونجا فرستاده میشه. من تازه از حضورش مطلع شدم (بس که پیگیرم!) و خلاصه پسوردم رو یادم رفته بود (از پارسال که من اقدام کرده بودم و یه بار رد شده بودم، مونده بود این میل باکس). خلاصه باید حضوری مراجعه میکردم و یه کارت شناسایی عکس دار نشون میدادم تا پسوردم رو ریسِت بکنن برام! خیلی جدی گرفتن قضیه رو. بابا حساب بانکی سوییس م که نیست!
امروز برنامه کلاسهام رو هم دیدم. 5-6 تا درس دارم! بدک نبود به نظرم، فقط سه شنبه طولانیه و هی دو ساعت کلاس دارم دوساعت بیکارم (طبعا میرم کتابخونه مشقام رو مینویسم، چی فکر کردین!)  اساتید هم خوشبختانه چینی نیستن هیچکدوم. فقط یه دونه کلاس 8 صبح دارم که ایشالا خدا یه همتی بده که برم اون رو. درس اختیاری هم نگرفتم، گذاشتمش برای ترم بهار که این ترم خیلی سرم شلوغ نشه. ترم بهار هم کوتاهه هم فقط درسهای اختیاری ارائه میشه.
تقریبا میدونم کلاسها کجا برگزار میشن. ولی خوب دانشگاه  خیلی بزرگه و فکر کنم ترم اول حسابی گم بشم.
با مهتاب برنامه م رو چک میکردیم، اون از من بیشتر ذوق زده ست. بالاخره زحماتش به نتیجه رسید طفلک.

فعلا بهترین نکته ش اینه که دوشنبه کلاسم از 11 شروع میشه. دوست ندارم روز اول هفته صبح زود برم سرکار یا کلاس، استرس میگیرم!
هم خوشحالم یه کم و هیجان دارم، هم نگرانم...





2 comments:

Shadi said...

Movafagh bashi azizaaaam :*
Hamishe tahsinet kardam

Joker said...

قربونت برم من :)
همیشه لطف داری عزیزم