Tuesday, September 11, 2012

3230. همچون خری در گِل


اساتید گرامی ما رو به رگبار بستن، هم از نظر سیلابس درسها هم از نظر مطالب ارسالی. شیش تا درس داریم و همه شون دائما دارم مطلب میفرستن. روزی سه بار دارم چک میکنم و باز الان سورپرایز شدم برای کلاس فردا صبح! اولا که نمیدونم چرا سایت اینجوریه که مطالب ارسالی به ترتیب زمانی قرار نمیگیرن و مطالب قبلی هم هایلات یا مشخص نمیشن! اینه که هربار که چک میکنم مال همه رو باز میکنم و همه فایلها رو نگاه میکنم ببینم چی جدیده چی رو دارم (سه چهر هفته دیگه خیلی افتضاح میشه اوضاع!)، بعد هر کدوم از اساتید هم توی صفحه مربوط به خودش کلی قسمتهای مختلف داره که هر تیکه از مطالب رو توی یکیشون میذاره و باید دائم همه اونها رو هم چک کنم ببینم چیزی جا نمونده باشه! دارم وسط یه مشت فایل و کاغذ دست و پا میزنم! نصف بیشتر وقتم به یافتن اینها و پرینت کردن و مرتب کردنشون میگذره، خوندنش دیگه با خداست.
کتابا رو که بهتره اصن چیزی نگم! هرکدومشون اینجورین که باید ده صفحه از این کتاب و پنج صفحه از اون کتاب و هفت صفحه از اون یکی کتاب بخونیم، به اضافه فلان قوانین پرستاری که باید وسط 2000 تا مقاله بگردی پیداشون کنی! فردا باید یه ساعت زودتر برم صبح که یه مقاله رو پرینت بگیرم، فقط امیدوارم ساعت هشت باز باشن!
امروز تمرین شرح حال گرفتن داشتیم، هفته دیگه معاینه رو شروع میکنیم، فکر کنم ترم دیگه فارغ التحصیل بشیم با این حساب!
این در حالیست که هنوز آناتومی رو تقریبا شروع نکردیم.
همچنان بیشتر مشکل از اینجا ناشی میشه که سیلابس رو از هفته اول تنظیم کردن و ما قبل از اینکه بفهمیم چی به چیه و کتاب بگیریم کلی عقب افتادیم! تقریبا هر شب یه بخشی از خوابم اینه که دارم پرینت میگیرم و کاغذام قاطی شدن و گم شدن و صفحه های کتابی که باید بخونم انقدر ریز شده که نمیبینمشون!
پ.ن. شانس آوردیم برای ترم پاییز study week گذاشتن امسال!
پ.ن.2. واقعا میشد دو سه تا از جزوه های کلی رو مثل قوانین دانشگاه یا استانداردهای پرستاری رو همون موقع که جواب قبولیمون اومد، میفرستادن که بریم بخونیم و آماده بشیم اقلا. خیلی زیادن و همه جا هم باهاشون کار داریم و جزییاتشون مهمه و وقت هم نمیشه بخونمشون!
پ.ن.3. هربار که میبینم اون چیزایی رو که باید بخونم ندارم یا نخوندم، اولین فکری که به سرم میزنه اینه که نرم سر کلاس (از ترس آبروریزی!) بعد یادم میفته که عواقب غیبت سنگین تره و بیخیال میشم!


No comments: