Friday, September 14, 2012

3233. THEORETICAL FOUNDATIONS OF NURSING



این همونه که فکر کردم مربوط به ریپورت نوشتنه. خوب اشتباه کردم.
این بیشتر مربوط به   critical thinking, active learning و نحوه درس خوندن و کار گروهی و نوشتن مقاله و ریسرچ و خلاصه اینجور مزخرفات دوست نداشتنیه. یادش بخیر استاد درس "متون مطبوعاتی" مون توی الزهرا هم بسیار سعی کرد این مباحث رو به ما حالی کنه که چندان موفق نشد بنده خدا! در نتیجه نه این ها رو یاد گرفتیم و نه متون مطبوعاتی رو! خلاصه که بهترمه که یاد بگیرم وگرنه این کتابای کت وکلفت رو نمیدونم باید چکارشون کرد!
یه چیز دیگه هم که امروز فهمیدم اینه که بعضی درسها هم نیاز هستن. یه سال دومی داریم توی این کلاس که یکی از درسهاش رو افتاده ( practice رو)، بعد این درس رو هم باید دوباره بگذرونه با اینکه پاسش کرده. چون اینا هم نیازن! من فکر کنم چهارتا از درسهای این ترم مون هم نیاز هستن! بعد اون استاد ستم آناتومی بود که گفتم سیاه پوسته، از درس اون به جای 50 گرفته بود 49.8 و افتاده بود. روم نشد ازش بپرسم که مگه درس نخونده بودی؟ به نظر آدم معقولی میومد آخه، کانادایی هم بود، مشکل زبان هم نداشت که!!!
کلی ترسیدم امروز خلاصه


No comments: