Monday, December 10, 2012

3311. Exam Burnout



به نظرم سه تا امتحان کافیه دیگه! انرژیم تموم شده و هنوز دوتا امتحان سختا موندن: روانشناسی و آناتومی لعنتی!!! 
امتحان امروز هم خیلی خوب نبود به نظرم، همون درس تئوری بود. 92 تا تست، هرکدوم دو سه خط. به نظرم بد نوشته شده بودن، خیلیهاش رو مجبور بودم دوبار بخونم! خیلی زیاد بودن، هرچی میزدم تموم نمیشد انگار. امتحان کله سحر و حال خراب من و کلاس سرد. حاضرم قسم بخورم که یه جایی کولر باز بود حتی، صداش میومد!
جنازه م رسید خونه و تازه با قرص یکساعت بیشتر نشد بخوابم... انقدر درد داشتم که با صدای ناله خودم از خواب بیدار شدم!
وسط امتحانا همین کم بود فقط...
پ.ن. فکر کنم مخصوصا اینجوری برنامه امتحانا رو گذاشتن که بچه ها بیفتن آناتومی رو! روانشناسی 7-9 شب، فرداش 12 ظهر آناتومی! واقعا چه فکری کرده ن پیش خودشون؟ ما که همه مون برنامه هامون ثابته و این کلاسها رو جدا و خارج از برنامه نگرفتیم که! یه نکته خیلی بد اینجا اینه که تاریخ امتحانا تا چند هفته قبل از امتحانا مشخص نیست. یه سری از بچه ها درس اختیاریشون با یکی از درسهای اصلی توی یک روزه و بلافاصله پشت سر هم و توی دو قسمت کاملا مختلف، یکی توی یه مرکز بزرگ نزدیک  برج تورنتو (که این دوتا امتحان آخر من هم اونجاست بدبختانه) اون یکی توی یکی از دانشکده های دانشگاه. معلوم نیست بدبختا چه جوری میخوان برسن به امتحان دومیه... همون بهتر که من درس اختیاری برنمیدارم پاییز وتابستون، ریسک تداخل امتحاناش خیلی بالاست.





No comments: