Saturday, July 13, 2013

3327. Damn online course


این چند روز هی مجبور شدم به استاد تغذیه (که درسش رو آنلاین داریم) ایمیل بدم. دائم باید توی بحثهای آنلاین شرکت کنیم و هر هفته یه موضوعی هست که باید بنویسیم. من دو هفته رو وقت نکرده بودم شرکت کنم و میخواستم چند شب پیش بنویسمشون که دیدم اون قسمت هفته های پیش رو همه رو بسته. خلاصه ایمیل بازی و اینا. بعدشم که assignment ش رو فرستادم تعداد کلماتش رو یادم رفت بنویسم روش، دوباره ایمیل زدم که ببخشید من یادم رفت و انقدر بود (کمتر از حد نصاب نوشته بودم و نمیخواستم فکر کنه مخصوصا ننوشتم تعدادش رو). خلاصه دیشب دیدم ایمیل زده که :
thank you joker
you are a diligent student!

به دوستم میگم: به نظرت مسخره م کرده؟ اون علامت تعجب آخرش چیه دیگه؟!
میگه: نه بابا، خوشش اومده که پیگیری لابد. حالا بذار نمره ت رو بده، اگه کم بده ینی مسخره ت کرده.
من:  :|

پ.ن. بال بال زدن بچه ها و نگرانیشون برای مشقهای من خیلی باحال بود. فراز میگفت انگار انقدر که ما نگرانیم خودت نیستی!

No comments: