Friday, April 09, 2010

145. بچه دوساله لجبازی که پا به زمین می کوبد







"ما با هم متفاوتیم. معنیش این نیست که یکیمون اشکال داره، صرفا متفاوتیم. بنابراین نمی تونیم باهم باشیم"
این ورژن منطقیشه.

"دوستت دارم بی آنکه بخواهمت"
این ورژن شاعرانه شه.

" یه کم من رو درک کن "
اینم یه ورژن دیگه ست که نمی دونم چیه


نهایتا همشون یه معنی دارن: مسالمت آمیزدست از سر من بردار لطفا


خیلی بده که یه نفر رو به جایی برسونی که همچین چیزایی بهت بگه.من این کار رو کردم.
همچین آدم مردم آزاری هستم من.



پ.ن. چقدر دردناکه که همه این جمله ها انقدر آشناست. چند سال پیش من نشسته بودم جای تو و نقش طرف منطقی رابطه رو بازی میکردم. اون موقع گفتن این حرفا سخت بود و الان شنیدنش. پس به من نگو که نمی خوام واقعیت رو بپذیرم، من هم نمی گم که نمی تونم بپذیرمش.


پ.ن.2. وقتی سر پیری به آدم میگن مثل بچه دوساله میمونی باید خجالت بکشم یا خوشحال بشم؟

پ.ن.3. وجدان درد گرفتم که انقدر اذیتت کردم... ببخشید





No comments: