Tuesday, February 01, 2011

859. خود تحویلگیری حاد



بالاخره آیفون گرفتم بعد از یک ماه و بالاخره بازش کردم و راهش انداختم بعد از یک هفته (کلا تاخیر فاز دارم)
بازیش خوب بوده تا اینجا. راضیم ازش. باید GPS ش رو هم به راه کنم و برم دوبی گردی.
تو فکرم که این لپ تاپم رو هم ببرم برای مامان بلکه بیفته توی رودروایسی و آن لاین بشه (تازگی به موبایل رضایت داده! میخوام کلا آلوده ش کنم) بعدش برم برای خودم یه مدل جدیدترش رو بگیرم، قیمتهای خیلی خوبی زدن برای مدلهای DELL. دوربینهای عکاسی هم آفرهای خوبی دارن این روزا، به سرم زده بود بیخیال آیفون شم برم دوربین بخرم (تریپ خود عکاس بینی)، بعد تصمیم گرفتم که اون جایزه بعدیم باشه، هروقت عکاسیم خوب شد.

شدم مثل این مردها که هی چشمشون دنبال وسایل جدید و تکنولوژی روزه! حالا خوبه که سر هم در نمیارم ها. از من که همیشه با احتیاط با تکنولوژی و هر چیز جدید برخورد میکردم این حس بعیده... یه هفته آیفون رو از توی جعبه درنیاوردم، فکر میکردم اژدها میشه میخوردم مثلا!


2 comments:

Purple said...

آره. خوبیش اینه این امضای خض تو هم که ته ایمیلاته
sent from my DELL
دیگه برای ما نمیاد یه چند روزی. جاش میزنه
sent from iphone
:))

Joker said...

((: اون امضا دلیل داشت و داستان...