Thursday, February 17, 2011

875. عید بلاتکلیف



با این فوت ناگهانی همه برنامه های عید تغییر کرد. اون همه چک وچونه برای مرخصی و بلیت وخرید و اینا نسبتا بیهوده بوده ظاهرا. با عقب افتادن عروسی دیگه 13 روز مرخصی در تهران به نظرم خیلی بی مزه طولانیه. بخصوص که حال و هوای شادی هم نخواهد داشت، حس و دل خوزستان رفتن هم ندارم. دارم فکر میکنم هفته دوم رو فقط برم تهران و هفته اول رو برم یه جایی مسافرت. مثلا تایلند شاید ( تو خواب به ذهنم خطور کرد!). ویزای شینگن گرفتن پروسه ش خیلی طولانیه، ترکیه میتونست خوب باشه ولی اعصاب سر و کله زدن با مشکلات زبانی رو ندارم و جای دیگه ای هم به ذهنم نمیرسه. شاید کمی طبیعت برام خوب باشه...

پ.ن. به نظرم تازه رفته بودم مرخصی ولی در واقع تا مارچ که بخوام دوباره برم میشه 5 ماه. آنچنان فشُراندَنِمان که نفهمیدم زمان چطور گذشت! موندیم درب و داغون و خسته.
پ.ن.2. مهمترین نظراتی که داده خواهد شد: آخه آدم تنهایی میره تایلند؟! حالا من میرم براتون تعریف میکنم که خوبه یا نه


2 comments:

Purple said...

You can also think about Malaysia. doesn't need visa, relatively cheap and a lot to see

Joker said...

I've been there in 2002. Only Kualalampur,but it was BEAUTIFUL.I heard a lot about its Islands, that area is almost the same and all nice. Thailand is also cheap I guess...any way, no trip. wedding is not postponed!