Friday, July 20, 2012

3184.




ببینم این واقعا یک عرف ه در سلسله مراتب کارهای اداری که آخر وقت آخرین روز کاری یه ایمیل مهم بزنن و در برن بعدش؟! هم ماه پیش برای اعلام آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه این کار رو کردن (ساعت 5:30 عصر جمعه طرف ایمیل زده بود که سه شنبه اخرین مهلته. دوشنبه هم تعطیل بود. بنده هم در مونترال بودم و سه شنبه عصر میرسیدم تورنتو!) و هم الان از بانک دوبی دوباره دقیقا همین کار رو کردن. جواب ایمیلی رو که من یک هفته پیش زده بودم امروز عصر (به وقت اونها) برام فرستاده که میگه از فردا این آپشنهای آن لاین دیگه برات فعال نخواهد بود اگر فلان کلید رو نداشته باشی! خوب ابله من که بهت گفتم توی اون مملکت نیستم دیگه و کلید رو نمیتونم بگیرم. الان پول بنده اونجا گیر افتاده و اینترنتی هم نمیتونم جابجاش کنم، با اینکه هنوز فردا نشده اونجا...
گندتون بزنن با این اطلاع رسانی و تکنولوژیتون
با تشکر


No comments: