Saturday, November 06, 2010

679. Wrong good impression





شنیدم پشت سرم گفتن سینیور سخت گیری هستم! هرچی فکر میکنم هیچ موردی یادم نمیاد که مسئله خاصی پیش اومده باشه و سخت گیری ای کرده باشم (کلا که عادت کردن به تنبلی و زیرآبی رفتن).اصلا یکی از نگرانیهای من این بود که برام سخته اشتباهات کسی رو بهش گوشزد کنم و اهل "بکن نکن" نیستم. ولی ظاهرا نگرانیم بی مورد بوده خوشبختانه و اثری که باید، القا شده بدون هیچ اتفاق خاصی.
همین مساله برای بار هزارم ثابت کرد که توی شرکتی که میانگین سنی مهماندارا 22 سال ه (مدرسه باز کردن!) و دو سومشون هم دختر هستن، هیچ کس غیر از حرف مفت زدن پشت سر بقیه سوژه دیگه ای نداره. یه مشت جوجه هی جمع میشن دور هم سیگار میکشن و سبزی ملت رو پاک میکنن، چه سوژه ای بهتر از غایبین جلسه .مخصوصا بعد از آپ گرید این مسئله کاملا عادیه.
خوبه که من توی این شرکت پیر شدم ها. خجالت هم نمیکشن. جای مامان بزرگشون هستم! خیلی هم دلشون بخواد با من بیان پرواز تازه.


No comments: