Sunday, November 07, 2010

682. من یک اژدها هستم





من در حال حاضر یک عدد کلسترول متحرک هستم و کمی،راستش بیشتر از کمی، عذاب وجدان دارم.
پرواز طووولانی بود و گرسنه بودم و یک غذای چرب و چیلی پر پنیر (من شرمنده م) خوردم. بعدش هم یک قهوه مضخرف که اشتباها برای یک مسافر درست کردم درحالیکه چای خواسته بود، در نتیجه خودم خوردمش! اونم با دوتا شکر که اصلا سابقه نداره من با چیزی شکر بخورم! الان هم گرسنه م شد باز و ساندویچ کالباس با پنیر و مایونز... امشب سکته خواهم کرد احتمالا

این رو نوشتم که ثبت کرده باشم همچین جنایتی رو و خجالت بکشم از خودم.
سیاوش بیچاره رو مسخره کردم. اینم نتیجه ش...نمی دونستم سیده!


پ.ن. پریروز خواستم غذا درست کنم.همون اولش بوش رو که احساس کردم اشتهام کور شد کلا. نمیدونم امروز چرا اینجوری بودم!



هر روز 5 صبح دارم بیدار میشم.6 تا 17 سرکارم. مدرسه است مگه؟!

امروز تازه یکشنبه ست. پس چرا من انقدر خسته م؟! انگار که مثلا من جمعه ها تعطیلم!



1 comment:

shadi said...

man ke har rooz ghazam hamine !!!! taze shaki ham hastam ke chera chagham