Tuesday, November 30, 2010

727. تو فرض کن single, not available






یکی توی فیس بوک پیغام فرستاده که من از پروفایلت خوشم اومده و دبی هستم و اگه میشه باهم دوست بشیم. میگم چطور پروفایلم رو پیدا کردی؟ میگه از سرچ فیس بوک! حالا کل چیزی که ممکنه دیده باشه صرفا عکس پروفایله که خبر نداره اون هم مال جنگ جهانی دومه.
میگم نمیشه، من در یه رابطه هستم (چپ چپ نگاه نکنید، باخودم در رابطه هستم). میگه ولی فیس بوک زده single. یارو هنوز از راه نرسیده حرف فیس بوک رو بیشتر از حرف خودم قبول داره، تازه انتظار جواب مثبت هم داره! پروفایل خودش هم private کرده و هیچ اطلاعاتی هم نداده. لابد از نظرش دوبی بودن کافیه.
این فیس بوک ور پریده هم خوب واسه خودش هی سوسه میاد ها. من همه چی رو کاملا private کردم. حتی یه سری از گروه دوستانم هم نمیتونن همه قسمتهای پروفایلم رو ببینن، از اول هم قابل سرچ نبودم. ماهی یه بار هم چک میکنم که سرخود نزده باشه تنظیمات رو عوض کرده باشه که اصلا از فیس بوک بعید نیست. باز معلوم نیست اینا از کجا پیداشون میشه. بیشتر از دوساله که ریلیشن شیپ ستاتوس م اصلا خالیه و نشون داده نمیشه توی پروفایل. نمیدونم چطوری تصمیم گرفتن برای خودشون که بنویسن single! اصلا تو فرض کن من دروغ میگم و دارم میپیچونمت. خوب بپیچ دیگه.
با آدمهایی که جلوی چشمت هستن و می بینی و میشناسیشون و میشناسنشون یه دفعه سورپرایز میشی و همه چی در عرض سه سوت زیر و رو میشه، حالا این با یه دونه عکس خوشش اومده و یکی به دو هم میکنه تازه! خوبه نگفت " از نظر من اشکالی نداره"


پ.ن. اولین بار بود که همچین دلیلی آوردم. برای "نه" گفتن لازم نیست حتما یه جای دیگه گیر باشی. به نظرم خیلی دلیل چیپیه، انگار یکی دیگه داره برات تصمیم میگیره یا تو میخوای بندازیش گردن اون. یه جورایی هم انگار میخوای بگی اگه توی این رابطه نبودم جوابم مثبت بود مثلا. درستش اینه که: " نه" چون خودم نمیخوام. به همین شفافی




No comments: