Wednesday, November 09, 2011

2046. ماجراهای کانادا که نمیطلبد ظاهرا



از دانشگاه به من گفته بودن که این هفته نامه من رو میفرستن. من هم رفتم استعفا دادم. حالا میگه ببخشید فکر کردم رشته تو فلانه، الان فهمیدم که بهمانه و ترم بعدت سپتامبره و زودتر از فوریه پروسه ش شروع نمیشه و نمیتونم فعلا برات نامه ای بفرستم!
من ویزای ورود به کانادا رو دارم ولی برای study permit نامه دانشگاه لازمه. من فعلا فقط میخوام برم کانادا. اصلا نمیدونم این study permit چقدر لازمه و آیا توی فرودگاه بهش اشاره ای خواهد شد یا نه...
الان در شوک بدی به سر میبرم و غیر از مانی به کسی نگفتم. نمیخوام نگرانشون کنم و شیرینی این روزها رو به کامشون تلخ کنم.
نمیدونم چه باید کرد. هنگ کردم فعلا...




2 comments:

. said...

ای بابا نمیشه که...
بهش نامه بده بگو من برنامه ریزی کردم از کارم استعفا دادم.نمیشه که همینطوری بگه ببخشید اشتباه کردم.عجب آدمایی پیدا میشنا

Joker said...

گفتم مفصل
میگه من درک میکنم وضعیتت رو،ولی الان کاری از دستم برنمیاد فعلا!