Friday, March 05, 2010

96.






برای May بیست روز مرخصی درخواست کرده بودم که به خیال خودم برم اروپا مثلا
بعدا فهمیدم که چون ویزای اینجام کمتر از شش ماه اعتبارش باقی مونده، نمی تونم برای هیچ جا ویزا بگیرم! امروز برنامه مرخصی ها رو دیدم، از بیست روز لطف کرده 5 روزش رو بهم داده! خودم می خواستم بگم کمش کنه یا کنسلش کنه (که خیلی سخته البته). حتما به نظرش خیلی حال داده بهم که تعطیلات عید رو کامل مرخصی داده... ما کلا همیشه یه چیزی به شرکت بدهکاریم.

کاش میشد توی همین مرخصی May میومدی. حتما خیلی دیره به نظرت برای کارهات ، شاید هم دلیلی نداره، یا نمی خوای...
این دفعه دیگه هیچ چی نمی گم. هرچی باشه به من ربطی نداره. برای کارات داری میای، مرخصی داشتن و نداشتن من مهم نیست. هیچی نمی گم. توی کاری که به من مربوط نیست نباید دخالت کنم. کسی از من نپرسید "شما چی دوست دارین؟" که بخوام اظهار نظر کنم...
آخ که اگه من بتونم جلوی این زبونم رو بگیرم...
باید بتونم. به اندازه کافی گند زدم.

پ.ن. قابل توجه رد! نمی شه بیام دیدنت، برنامه هام بهم خورد متاسفانه. حیف شد...







2 comments:

redway said...

ژوکر بعدش کلا میری ایران؟ یا درخواست تجدید ویزا میدی؟

حیف شداا...عب نداره، ایشالا فرصت بعدی.
کلا برنامه آتی‌ت چیه؟

Joker said...

والله ایران که نه اصلا نمی تونم. اینجا تا آگوست ویزا دارم. بعدش اگه بتونم یه جوری ویزای تحصیلی بگیرم برم کانادا،ولی اون هم خیلی دنگ و فنگ داره ظاهرا. ممکنه پذیرش بگیری و بهت ویزا ندن. اینجا که اتوماتیک ویزام رو تجدید می کنن آگوست ولی نمی خوام بیشتر از این وقت تلف کنم اینجا. ببینم چه میشه کرد حالا... اگه موندنی شدم شاید اکتبر اومدم (;