Friday, July 09, 2010

386. من و نایروبی





امروز یه روز خیلی ی ی ی طولانی بود
امروز یه روز نسبتا خوب بود
همکارای خوب و مسافرهای خوبتر
من عاشق این مسافرهای کنیایی مون هستم
تنها مسافرای آدم حسابیمون هستن
خوش اخلاق، مودب، بی ادعا، تمیز، انگلیسی هم خوب بلدن
برای هر درخواستی دوازده بار عذرخواهی میکنن و هفده بار تشکر
5 ساعت از سرجاشون جم نمیخورن بیچاره ها
آدم از ته دل بهشون لبخند میزنه نه زورکی
(مدتهاست که به مسافرها لبخند نمیزنم، حتی زورکی. از بس که تلخ شدم! من که خنده م صفت مشخصه م بود)
خیلی خیلی خیلی خسته م، ولی فقط جسمی
پاهام انقدر درد میکنه که نمیتونم بزارمشون روی زمین

امروز یه روزنسبتا خوب بود



خواستم بگم افریقایی ها رو دوست دارم
بعد دیدم مصریها، مغربی ها، تونسی ها و مخصوصا سودانیها هم افریقایی هستن
فکرم رو خط زدم و حرفم رو قورت دادم.
من کنیایی ها رو دوست دارم، یه آرامش قشنگی دارن




No comments: