Tuesday, July 20, 2010

425. تصعید می‌شویم







فکرش رو بکن که در هوای مطبوع ۴۰-۵۰ درجه با رطوبت ۵۵%
برق نداشته باشی‌ ۲۵ ساعت
اینترنت نداشته باشی‌
و موبایل و لپ‌تاپ هم شارژ نداشته باشه
نه، حتی فکرشم نکن...


این است زندگی‌ شیرین در ده‌‌ ما
بدون برنامه و اطلاع برق نصف ده‌‌ بطور رندم میره
معلوم نیست چرا، معلوم نیست کجا، معلوم نیست چقدر، معلوم نیست کی‌
صد رحمت به ایران اقلاً یه جدول خاموشیها داشت
هربار هم که میاد و من بر می‌گردم خونه، ۱۰ دقیقه بعد دوباره میره
از بس که من مبارک و خوشقدم هستم!
نمیدونم بگم "خوب شد که من تعطیل بودم"
یا "چه بد که گند زده شد به تعطیلاتم"

تازه من گرمایی هم نیستم
ولی‌ کوفتم شد اون خوابیدن با اون خوابهای مزخرفش

همچنان ادامه دارد ظاهرا




1 comment:

Anonymous said...

ای وای بمیرم برات ژوکر جان
خیلی بی برقی وبی کولری و بی لپ تاپی سخته

امیدوارم تا حالا برق آمده باشه