Sunday, December 19, 2010

775. لکن اینگونه نباشد که هر غلطی خواستین بکنین...





دیوار کوتاه تر از دیوار ما گیر نیاوردن. appraisal های شش ماهه رو انجام دادن، هرچی خرکاری کردیم بیخیال شدن، ولی از اینکه من یه بار پاسپورتم رو توی دستگاه کپی جا گذاشتم نگذشتن! اعصاب برای آدم میزارین که حافظه داشته باشه آخه؟!
سه بار هم که مسافرهای درست و حسابی یه تور ما خورده بود که بلد بودن نامه تشکرآمیز برای ما بنویسن، اینا ملا خورش کردن رفت. خیال خام کردن البته. رفتم به آقای رییس گفتم من نامه داشتم از مسافرها، اسنادش هم موجوده (کپی نامه ها رو نگه داشتم، کار از محکم کاری عیب نمیکنه). باند بازی راه انداختن. خبر ندارن که پاش بیفته ما ایرانیها واسه خودمون کلی مافیا هستیم، درسته تعدادمون کمه ولی کیفیت داریم در عوض. یه آدم بدجنس نامرد رو گذاشته معاونش که دهن همه رو سرویس کرده سالهای ساله . قراره با همکارا هر ماه یه بخشی از حقوقمون رو جمع کنیم بدیم به این زنیکه که نیاد سرکار! همه این آتیش سوزوندن ها هم کار اینه. دو روز دیگه که بحث پاداش آخر سال مطرح میشه از روی همین appraisal ها محاسبه ش میکنن.
حق ما خوردن نداره آقا جان
از گلوی خودمون هم به زور پایین میره...


پ.ن. خیلی پیش میاد که مسافرها زبونی تشکر میکنن ولی خیلی کم پیش میاد که کتبی چیزی بنویسن. اون هم مسافرهای ما که بیشترشون نمیدونن که همچین فرم هایی هم هست برای نظر دادن. اینه که داشتن همچین نامه هایی زیاد پیش نمیاد و بنابراین خیلی مهم هستن برامون. مخصوصا من عمرا به کسی نمیگم که چیزی برامون بنویسه!


4 comments:

Purple said...

بابا کسی اصلا خبر نداره از این چیزها. من خودم عمرا اگه تو اینجا نگفته بودی میدونستم اینو. اما خداییش تو که گفتی منم برای اولین نفری که تحویلم گرفت و مهربون بود نامه در وکردم. حالا نمیدونستم چی باید نوشت. میخواستم بنویسم دستتون درد نکنه. بالشتتون خوب بود. :دی

Joker said...

والله منم نمیدونستم خودم. ولی این هندیها خوب بلدن از این چیزا مخصوصا برای اعتراض کردن. من هم برای emirates که داشتم برمیگشتم و سرویسشون بد بود میخواستم بنویسم ولی اینا انقدر زیاد هستن که نمیشد فهمید که مسوول قسمت ما بوده!
راجع به بالش ننویس، بنویس مهماندارها خیلی خوب بودن، توجه میکردن. خوش اخلاق بودن... D:

Purple said...

آره. نوشتم اون خانومه خیلی خوبه فقط وقتشو یه کم بیشتر کنید

Joker said...

اون خانومه خوبه، بالشش هم که خوب بود. دیگه چی؟!!! چشمم روشن