Wednesday, December 22, 2010

785. مسئلتُن





من یه سوال دارم. با تجربه ها جواب بدن لطفا.
سینوزیت اینجوریه که اگه یه بار برات پیش بیاد دیگه دائمی میشه و هربار سرما بخوری همین آشه و همین کاسه؟ به خدا حوصله دکتر رفتن ندارم. یکی همین جا جواب بده من دوزاریم بیفته که چه خبره. با وجود ید طولایی که در زمینه سرماخوردگی دارم، هیچ وقت سینوزیت رو تجربه نکردم تا همین سرماخوردگی قبلی. اینه که نمیدونم هر دفعه تکرار میشه یا چی کلا؟ از هیچ آشنایی هم نمیشه بپرسم چون همه دعوام میکنن که مریض میشم همش! (سالی دوباره فقط)

حالم خوبه ها. فکرنکنید مریض شدم، منم بهش فکر نمیکنم.
ولی سردرد لعنتی...


پ.ن. میگن سیر آنتیبیوتیک طبیعیه. انقدر سیر خوردم که سرگیجه گرفتم حالا!



3 comments:

red said...

من یک مبتلا به سینوزیت بودم. نمیدونم هنوز هستم یا نه.
ببین این جوری بود که دور چشمام و پیشونیم درد میکرد خیلی، دور بینی هم.
عکس ایک-ری که گرفتم، تموم این تیکه ها یک حالت غبارآلودی داشت به این معنی که چرک جمع شده و اینا و طولانی آنتی بیوتیک خوردم.
بعد گویا وقتی یه بار دچار سینویت میشی باید تا چند وقت مراعات کنی، مثلا من پیشونیم نباید سرما میخورد و هدبند و این چیزا داشتم.
اما الان چند ساله که به درد سینوس ها دچار نشده ام شکر خدا...

Anonymous said...

نه ژوکر جان عزیزم
تکراری نمی شه
ولی کلا غذا خوردن و خوب خوابیدن و غصه نخوردن و حرص نخوردن سیستم ایمنی را بهتر می کنند واحتمال سرما خوردگی و همه بیماریها را کمتر می کنند

Joker said...

به به. چه جوابای خوب و امیدوارکننده ای.مرسی از هردوتون