Friday, August 26, 2011

2005. 12 ساعت در نایروبی، کنیا




دیروز یه پرواز بعد از ظهر داشتم، چون میخورد به ساعت افطار و پدرمون درمیمومد گفتم یه چیزی برای صبح بهم بدن. طبق معمول هم نامردی نکردن و نایروبی دادن (12 ساعت رفت و برگشت تقریبا). شب هم اعصاب نداشتم و سه ساعت بیشتر نخوابیدم! (حالا میگم چرا). وقتی رسیدیم اونجا، موقع وصل کردن راهروی اتصال هواپیما و فرودگاه، کنترل از دست اپراتور در رفت و air bridge محکم خورد به هواپیما و سوراخش کرد! (جاست ایمجین...). خلاصه که دمش گرم، موندگار شدیم در نایروبی. هوا هم که عالی، آخرای زمستون بود. قرار شد 12 ساعت بمونیم (minimum rest) و بعدش هواپیما رو خالی برگردونیم، بماند که نهایتا یه هواپیما فرستادن و مسافرا رو هم انداختن گردنمون! تا رسیدیم هتل رهسپار safari شدیم که بریم پارک ملی و شیر و زرافه و گوره خر ببینیم که متاسفانه دیر بود و وقتی رسیدیم تعطیل شده بود. کلا طبیعت جالب بود. در نهایت فقط دوتا زرافه نزدیک فرودگاه دیدیم. کلا باحال بود ولی. همیشه افریقا رو دوست داشتم، بدم نمیاد یه بار دیگه دو سه روزه برم، ولی فکر نکنم دیگه وقت بشه...


پ.ن. از سفارت کانادا ایمیل زدن و پاسپورتم رو خواستن، یعنی اینکه ویزا میدن بهم. دریا بودم که ایمیل رو دیدم، اولین عکس العملم این بود که نشستم همونجا گریه کردم. نه از خوشحالی! نمیدونم چه مرگمه کلا! دلیل جدید برای کم خوابی هام... به هرحال دیگه خیلی دیره برای این ترم. باید به دانشگاه ایمیل بزنم و بخوام که جام رو نگه دارن برای ژانویه. باید به خیلیها ایمیل بزنم و خبر بدم. باید یواش یواش وسایلم رو جمع کنم. باید پروازای طولانیتر بگیرم و پول دربیارم این ماههای آخر... چقدر کار دارم...


No comments: