Friday, June 18, 2010

303. مرد نیک روزگار نوجوانی ما را چه میشود آیا کُلا





این نیک آهنگ یه روزی واسه خودش که هیچی، واسه من هم کسی بود
روزایی که سر راه مدرسه حتما باید عصر آزادگان و بقیه مشابهات رو می خریدم وگرنه روزم روز نمیشد
زمانی که 29 اسفند تو خر تو خریهای شب عید رفتم گشتم کتاب مشترک نیک آهنگ و ابراهیم نبوی رو گیر آوردم ساعت 9 شب!
تقریبا برمیگرده به 10 سال پیش... کنکور بود و روزنامه ها و انتخابات مجلس ششم و بحث های من با همه! نمی دونم " فرِن" که این روزها با خبرها سرو کار داره اون روزها و بال بال زدنهای من و بحثهای سر زنگ دیفرانسل رو یادش هست...

چرا اینقدر فالش میزنه این جناب خوش آهنگ؟ زیادی بیمزه داره تند میره دیگه
شایدم من دارم زیادی با تعصب به قضیه نگاه می کنم
نمی دونم، ولی خیلی کاریکاتورها هستن که نقد تندی هم دارن ولی نیش نمی زنن
شایدم حسودیم شده که داره انقدر بی پروا خلاف جهت آب شنا می کنه
نه، این آخری نیست مطمئنا
سعی می کنم قضاوت نکنم
سعی می کنم







No comments: