Saturday, June 19, 2010

308.








صدبار دیگه هم که این میل باکس رو زیر و رو کنم هیچ ایمیلی ازت پیدا نمی کنم
صدبار دیگه هم که این صفحه ها رو رفرش کنم اثری ازت توشون پیدا نمیشه
و من احمق خوش باوری هستم که به معجزه اعتقادی ندارم
و لکن مرض دارم گویا !
اصلا هم دلیلی نداره که ایمیلی درکار باشه یا اس ام اسی یا کامنتی یا هیچ کوفت دیگه ای
پاک نشدنم هم از لیست دوستات بابت پاره ای ملاحظاته، درک می کنم

تو رو خوب درک می کنم
خودم رو نمی تونم درک کنم. مشکل اینه.
البته مشکلی هم نیست
زندگی همینه دیگه، بالاخره باید بگذره
اینجوری نه، یه جور دیگه. چه فرقی داره




خسته م و بد اخلاقم ونگران یه نتیجه آزمایش و امتحان دارم و حوصله ندارم وباز افتادم به چرت و پرت گفتن
تقصیر تو نیست، هیچ ربطی هم به تو نداره. نگران نباش




1 comment:

ننه سام said...

اگه به جاي خوب درک كردن اون، خودت رو درک ميكردي مشکل حل بود!