Tuesday, June 29, 2010

339. یوهاهاها، ):





برنامه ماه دیگه م روگرفتم، چندان جالب نیست
یعنی هرچی درخواست داده بودم محض رضای خدا یکیش روهم بهم نداده
مهم هم نیست چندان


11 و 12 جولای off هستم. یوهاهاهاها
یه فکری باید بکنم برم یه جایی فینال روببینم اقلا
ازبس هم که همه آرژانتینی هستن امسال شانس من
آدم قابل اعتماد پیدا نمیشه باهاش بری بازی ببینی.

خودم تنهایی میرم اصلا،مثل همیشه وهمه جا . خیلی هم بهتره تازه



میبینم 11 جولای رو که بچه های شب کار یکی یکی ریپورت سیک می کنن یا دارن میزنن تو سرخودشون که شیفتشون روعوض کنن. یوهاهاها. خوب شد من برای این شب درخواست off نداده بودم وگرنه اینم بهم نمیداد. از دستشون دررفت یه کار مفیدکردن یه بار





پ.ن. این رو از دست ندین: (Tim Tam ,classic dark ( Arnott's
اگردر محل زندگی شما مثل دهات ما ازاین چیزا پیدا میشه. خوشمزه ست


ولی من الان ازاون بیسکوییت سوییسی ها میخوام که اون دوست داشت. دیگه هیچ جا ندیدم ازشون!




2 comments:

ننه سام said...

دیگه هیچ جا از چي ندیدي؟ از اون يا از اون بيسكوئيتها؟!!!

Joker said...

از اون بیسکوییتها...
از اون که دیگه هییییچوقت هییییچ جا پیدا نمیشه حتی یک هزارم درصد شبیهش.

);