Friday, May 20, 2011

984. تبریک بگید




عرضم به حضورتون که بنده هم اکنون مستحضر شدم که برنامه هتلداری و جهانگردی اون کالج کلا بسته شده دیگه برای دانشجوهای بین المللی... ژوکر هستم، یک موجود فوق موفق در یه حد نابودی اصن و افتخار دیگری به افتخارات زندگیم اضافه شد. خلاصه که هستیم در خدمتتون حالا حالاها. مشکل اینجاست که چه جوری این خبر رو به خانواده ابلاغ کنم!

اصن میخوام برم ارومیه زندگی کنم، یه شبه کلیسایی بود پای کوه، میرم کنار همون یه اتاقی پیدا میگیرم ( اینترنت هم باید داشته باشه حتما) خیلی هم خوبه، حالا فوقش یه کم سرده دیگه فقط. والله به خدا. آدمِ یکه و یالغوز خونَه ش رو دوشش ه، نه آینده خاصی هست که نگرانش باشم نه فکر و خیال بچه ای که کجا مدرسه بره و کجا بزرگ بشه. پاسپورت معتبر میخوام چکار! یه مسافرته که اونم نمیریم خوب،چیزی که فراوونه عکس. عکساش رو میبینیم حالش رو میبریم. اصلا همون ایران این همه جای دیدنی داشت. من خیلی عرضه داشتم میرفتم همونا رو میدیدم. نزدیک پدر و مادر گرامی هم باشیم که سر پیری انقدر برا خودشون دردسر درست کردن به یک امیدی بوده دیگه لابد، اقلا دلشون خوش باشه که نزدیکیم هرچند که خیری ندارم.


No comments: