Thursday, September 02, 2010

556. بازم ماجرای مرخصی اکتبر






بعد از هرگز مرخصی دارم، اونم اکتبر. خسته نباشم با این تاریخ تعیین کردنم
تازه اروپا هم میخوام برم با اعتماد به نفس! کی اون موقع میره اروپا آخه گالیور؟
پدر همه رو درآوردم با سوال جواب هام.
فعلا فقط مطمئنم که آلمان و انگلیس و اروپای شرقی نمیخوام برم
بلژیک دوستانی هستن که دوست دارم ببینمشون
سوییس و ایتالیا که رویاهای زندگیم هستن و یک دوست قدیمی هم در سوییس دارم
جنوب فرانسه و اسپانیا رو باید باهم برم سر فرصت، این دفعه نه احتمالا
خلاصه که قاطی کردم. زود هم باید بلیت رو بگیرم وگرنه به من نمیرسه

به رِد: این دِهی که میخوای بری کجاست توی بلژیک؟ نیمه دوم اکتبر امتحان داری؟

پ.ن. پیشنهاداتتون رو لطفا هرچه زودتر ابلاغ کنید
پ.ن.2. این مرخصی دقیق زمانبندی شده بود برای یونان رفتن که پروازهای ما به یونان تعطیل شد رفت پی کارش و بنده سماق شدم



2 comments:

نیما نیلیان said...

آره آره! بلژیک رو حتما باید بیایی :)

Joker said...

خدمت میرسیم استاد
ممنون