Monday, September 27, 2010

607. بازم خوبه آلمانی نیست






همچون خری طفلک در گل گیر نموده ایم...قربتا الی الله

یکی دو ساعته که نشستم دارم یکی تو سر خودم میزنم،دوتا تو سر این سایتهای euroline که لامصب همه اطلاعات اصلی و مهمش فرانسویه! خدا ایشالله با ا.ن. محشورشون کنه با این سایت زدنشون. مُخم ترکید خوب...
حالا من فرانسه بلدم(مثلا)؛ بقیه وا چه بکنن؟!
ببینیم آخرش کی از روو میره...
قاعدتا سفر رفتن نباید انقدر پیچیده باشه احتمالا! شایدم مدلش همینه، من بلد نیستم
خلاصه که نشستم با پونصدتا پنجره بازاین بالا و هی به خودم میگم
tu peux ,il n'y a pas d'autre choix

آرزوی موفقیت شما را نیازمندیم


پ.ن. امشب باید تکلیفش رو معلوم کنم، من پوستم کلفته...
پ.ن.2. به پرپل: این سایتی که از توش اطلاعات درباره دوبی درآورده بودی چی بود؟ یادم رفته !


6 comments:

red said...

ژوکر من قبلا از یورولاین بلیط گرفته ام. اگه کمک میخوای بگو
پرپل احیانا از
trip advisor
پیدا نکرده بوده؟

Purple said...

This is the site: www.lonelyplanet.com/

but if you can find the book that will be way better

Purple said...

Trip advisor is good for its hotel reviews.

Joker said...

بابا آن لاین ها، سرعت عملها... مرسی بچه ها
آره lonely planet بود. حالا اون یکی رو هم چک میکنم.
رد:آخ قربون دستت. چقدر اینا ایستگاه دارن همه جا! توی پاریس دوتا داره. راستی بلیتش رو میشه آنلاین خرید کلا، آره؟ بعد دارم فکر میکنم به Leuvon بگیرم یا خود Bruxsel

Purple said...

You know. We are graduate students ;)

Joker said...

(; I see