Tuesday, October 05, 2010

623. با ارفاق شده 19.5 دیگه...






این جریانات حسین درخشان هم دیگه بو گرفته واقعا. این چه بساط آه و فغانیه که راه انداختن آخه. بس کنید تورو خدا این "خاتمی" بازی رو. این همه آدمِ درست و حسابی و به دردبخور به جرم کارهای نکرده و حرفهای نزده انگ محاربه خوردن و حکم اعدام گرفتن. اون وقت این شازده با اون همه دسته گلهایی که به آب داده و دُرفشانیهاش همش 19 سال زندان بهش خورده، یه سری آدم فریاد وااسفاها سر دادن...
زندانی اندیشه ست؟ نه جانم، زندانی زبون درازی نامربوطشه و بعدشم خواسته با یه معذرت خواهی سمبَل کنه همه چی رو. زندانی عقیده ست؟ پس 19 سال خوب در بطن همون عقیده مورد دفاعش باشه تا به یقین برسه. این آدم هم مثل ا.ن و اسفندیارشون عقده دیده شدن و معروف شدن داشت که بهش رسیده به اندازه کافی. انقدر هم طعنه نزنین به اون مشا.یی که امان نامه داده بود و پس چی شد. امان دادن که 19 سال حبس خورده دیگه، وگرنه بقیه که تاحالا پاشون به ترکیه هم نرسیده بود (چه برسه به اسراییل) حکم اعدامشون همون اول دراومد.
حالا هم زیاد نگران نباشید، چند وقت دیگه نصف محکومیتش به وثیقه تبدیل میشه نصفشم بخاطر حسن رفتار و ندامت و همکاری وبه مناسبت عید فطر و عید قربان و 22 بهمن بخشیده میشه، تشریفش رو برمیداره میبره کانادا و باز به افاضات ادامه میده.



No comments: