Saturday, October 23, 2010

648. بروکسل






امروز از لووان اومدم بروکسل و با کمک دوستان هتل گرفتم و رفتیم نصف شهر رو هم گشتیم و حسابی خسته شون کردم. خیلی خیلی افتضاح سرد بود و باد بود و بارون تند وریز هم بود! ساختمونهای قدیمی قسمت مرکزی خیلی قشنگ هستن و کوچه پس کوچه هاش مثل پاریس قشنگن. شهر قشنگه ولی ساختمونهای بلند و مدرن زیاد داره. نقشه متروش خیلی مختصر و مفید و مشخصه و پله برقی هم داره خوشبختانه، برعکس مترو پاریس که مثل مار و پله بود! هوا ابری و خاکستری و دلگیر بود. حتی من که مسافر هستم دلم گرفت و سرما ورطوبت هم بی حس و بی انرژیم کرد نسبتا. نمیدونم چطور مردم اینجا زندگی میکنن! البته دیشب هم که برگشتم لووان بیشتر جوونهای شهر چمدون به دست داشتن میرفتن سمت ایستگاه.چون اونجا تقریبا شهر دانشجوییه و آخر هقته همه شون میرن خونه هاشون و شهر خالی میشه.
فردا قراره هوا بدتر هم بشه ظاهرا!خدا بخیر بگذرونه

امشب نمیدونم چرا انقدر دلم گرفته! چون سرد بود یا چون کم کم باید برگردم یا چون هرچی بیشتر خوش میگذره جای خالیت بیشتر تو ذوق میزنه، نمیدونم. ولی دیگه فشار دادن گردنبندت هم کافی نیست.
دلم تنگ شده



No comments: